FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie w sklepie internetowym: www.musthave24.pl można złożyć samodzielnie poprzez dodanie produktu do wirtualnego koszyka i wypełnienie potrzebnych danych. Można też złożyć zamówienie telefonicznie u naszego konsultanta.

2. Ile kosztuje wysyłka?
Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia. W przypadku wyboru „płatności za pobraniem” do kosztów przesyłki zostanie doliczony koszt tej usługi.

3. Czy można odebrać towar osobiście?
Tak, jest możliwy odbiór osobisty towarów zamówionych w sklepie internetowym www.musthave24.pl w naszej siedzibie w Lublinie przy ul. Nadbystrzyckiej 72/24.

4. W jaki sposób można dokonać płatności?Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
a) korzystając z szybkich płatności elektronicznych (PayU) – za pośrednictwem serwisu.
b) wykonując przelew tradycyjny – przelew bankowy kierowany na konto Sprzedawcy
c) za pobraniem – gotówką, kurierowi podczas dostawy
d) gotówką – przy odbiorze osobistym– dotyczy zamówień odbieranych osobiście.

5. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
Wszystkie produkty dostępne są od ręki. Przesyłka realizowana jest natychmiast w dni robocze. Należy doliczyć czas dostawy podany w zakładce „dostawa i płatność”

6. Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
Nie. Do przeprowadzenia zakupów w naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Klient może skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.

7. Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?
Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

8. Czy mogę anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie prosimy kontaktować się z obsługą sklepu internetowego telefonicznie pod numerem 796-753-574 bądź w formie elektronicznej musthave24pl@gmail.com.

9. Jak złożyć reklamację na produkt?
Nigdy świadomie nie wysyłamy do Klienta produktu wadliwego. Czasem jednak zdarzają się przesyłki uszkodzone w transporcie lub posiadające wady fabryczne, których wcześniej nie byliśmy w stanie zweryfikować. Aby zareklamować produkt, należy skontaktować się drogą mailową (lub listem tradycyjnym), wpisując swoje dane, numer zamówienia oraz opis problemu. Dołączenie kilku zdjęć pomoże nam zdiagnozować problem i podjąć stosowne kroki. W ciągu regulaminowych 14 dni nasz sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.

10. Jak zwrócić produkt?
Jeżeli produkt nie spełnia oczekiwań, Klient może zwrócić nieużywany produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W tym celu należy skontaktować się ze sklepem pisemnie lub drogą mailową, informując o zwrocie produktu, następnie spakować go możliwie jak najdokładniej (najlepiej w oryginalne opakowanie) i odesłać do nas wraz z fakturą / paragonem oraz swoimi danymi. Należy pamiętać, że zwracający pokrywa koszty przesyłki.